..................................................BEZGE SEVDALILARI'NA HOŞ GELDİNİZ İYİ VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE.......................................................

12 Nisan 2010 Pazartesi

YEDİTEPE SPOR KULÜBÜ

Değerli Bezgeliler birkaç gün önce bir arkadaşım aradı. Sendenbir isteğim var diyerek söze girdi... Ben YEDİTEPE SPOR KULÜBÜ 'nün açılmasını istiyorum dedi.. Sitende bunu bir yazıyla dile getirsen nasıl olur dedi. Bende düşünüp taşındım. Böyle bir olay hem beldemiz için hem gençliğimiz ve geleceğimiz hem de tüm Yeditepe'liler için güzel birşey olsa gerek... ki öyle... Peki kime ne diyecez.. Bu işi kim yapar.. Kim tekrar Kulübü aktif hale getirir. Bu sorunu cevabı Yeditepe Belediye Başkanı Sn. Ömer ATEŞ beydir. Sn. Başkanımızdan bu konu üzerinde çalışmasını elinden gelinin en iyisi yapmasını diliyoruz... Aynı zamada bu işin arkasında durması gereken Bezgeli Gençleri ve beni arayan arkadaşımı canı gönülden destekliyorum...Görüş ve önerileriniz bekliyoruz...{B.SEVDALILARI}

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tüm Hakkı (BEZGE SEVDALILARI)'na aittir. İzinsiz Kopyalanması Kesinlikle Yasaktır.(2008-2011)