..................................................BEZGE SEVDALILARI'NA HOŞ GELDİNİZ İYİ VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE.......................................................

14 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun


Tüm Sevenlerin 14 Şubat Sevgililer Günü Kutlu Olsun... Tüm sevenlere aşağıdaki şiir bizden hediye...

UNUTAMAM



Rüzgar hızıyla gelir aklıma
Ben seni unutaman dedim inanmadın bana
Bana inanmıyorsan sor dedim bahara
Bir güneş gibi doğdun yüreğime, unutamam seni yıllar geçsede
Sevdiğini haykırmak dağlara taşlara
Sevmek, gerçekten sevmek Mecnunca, Ferhatça
Gönül pencereresi farklıdır ,aynı kişiyi herkes sevmez asla
Bir güneş gibi doğdun yüreğime,unutamam seni yıllar geçsede
İsteğim her sabah görmekti
Onu arayan ben değil kalbimdi
Ona sevgimi anlatmaya çalışan gözlerimdi
Bir güneş gibi foğdun yüreğime,unutamam seni yıllar geçsede
Aşklar Kerem ile Aslı Leyla ile Mecnun aşkı gibi olmalı
Yürürken,uyurken adını sayıklamalı
Adını ne dağlara ne de taşlara kalbime yazmalı
Bir güneş gibi doğdun yüreğime,unutam seni yıllar geçsede... {B.SEVDALILARI}

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tüm Hakkı (BEZGE SEVDALILARI)'na aittir. İzinsiz Kopyalanması Kesinlikle Yasaktır.(2008-2011)