..................................................BEZGE SEVDALILARI'NA HOŞ GELDİNİZ İYİ VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE.......................................................

19 Ocak 2009 Pazartesi

BİLMEM Kİ ?


Bu sözü bir gün içerisinde acaba ne kadar kullanıyoruz. Bu yazıyı bana yazdıran amaç bu sözü çok tekrarlayan bir dostum tarafında gerçekleşmiştir. O dostuma hayatta başarı, sağlık, mutluluk ve güzel günler diliyorum.
Evet, bürgün içerisinde bu sözü ne kadar kullanıyoruz. Başlıklar altında toplayalım isterseniz;
Ekonomik Kriz
Bilmem ki bu kriz hangi insanların hayatlarında değişikliler meydana getirdi.
Bilmem ki kaç insan işsiz kaldı.
Bilmem ki kimler iflas etti kimler iflas eşiğinden döndü.
Bilmem ki kaç işyeri kapandı; ve bu yüzden kaç baba veya anne evine ekmek götüremedi bu yüzden
Ama ama şunu biliyorum ki bunları hepsi bir gün mutlaka geçecek.
Gazze Katliamı
Bilmem ki bu İsrail bu Müslümanlardan ne ister.
Bilmem ki bu kadar günahı kim ödeyecek.
Bilmem ki o küçücük bedenlerin suçu günahı neydi. Ya o insanların annelerin babaların yaşlıların…
Bilmem ki bu savaşta neler yıkıldı. Neler yok oldu. Hangi hayatlara son verildi.
Ama ama ben şunu biliyorum ki bu olayların oluşmasını Allah(c.c.) istiyor. Ve şunu da biliyorum ki Allah(c.c.) o israil’î o ölen masumların kanında boğacaktır.
Asrın Davası “ERGENEKON”
Bilmem ki ne yapıyor bunlar ya ’ Vatan Millet Sakarya’ deyip devletimi yıkıyorlar ne
Bilmem ki eğer bu vatan hainleri yakalanmasaydı, daha kaç kişinin canına kıyacaklardı.
Bilmem ki ülkeyi nerelere götüreceklerdi.
Bilmem ki daha kaç ailenin evine acı düşürecekler idi.
Bilmem ki o cephaneyle savaşa mı gidiyor. Bunlar ya
Ama ama artık şunu biliyorum ki artık bunlar olmayacak.
Yerel Seçimler
Bilmem ki bu insanlardaki koltuk sevdası nedir.
Bilmem ki niye bir seçim için bu insanlar kavga eder, niye birbirleriyle küserler.
Bilmem ki akrabalarıyla araları niye açılır bu yüzden;
Bilmem ki bu seçilen kişiler niye sadece kendi çevresiyle ilgilenir o kadar bakması gereken il ilçe ve beldesi varken;
Ama ama şunu biliyorum ki “SONUNDA MUTLAKA İYİLER KAZANIR”
"günün espirisi"

SEVGİ VE SELAMLARIMIZLA… {B.SEVDALILARI}
BU YAZI HAKINDAKİ FİKİR VE GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUZ.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tüm Hakkı (BEZGE SEVDALILARI)'na aittir. İzinsiz Kopyalanması Kesinlikle Yasaktır.(2008-2011)