..................................................BEZGE SEVDALILARI'NA HOŞ GELDİNİZ İYİ VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE.......................................................

22 Nisan 2009 Çarşamba

SEVGİLİ PEYGAMBERİM

Kutlu doğum etkinlikleri arasına bir yenisini daha ekliyoruz. Bezge Sevdalısı İsmail kardeşimizin Peygember Efendimiz'e (s.a.v.) kendİ duygularıyla yazmış olduğu muktubu sizlerle paylaşmak istiyoruz.  {B.SEVDALILARI} 
  

O gül yüzünü hiç görmedim. Gördüm ama bir perdenin ardından;  yanındakilerin kim olduğunu da anlayamadım,  Nurdan olduklarına göre meleklerdi;  herhalde…  Sabah seni gönlüme misafir edecekken akıp gittin düşümden.  Ama şuna kara verdim;  senin için, senin istediğin için, her çiçeğe usanmadan konup bal toplayan arılar gibi çalışacağım. Senin gönlüne giden yolun bu olduğunu anladım.

Yerin göğün nuru,  Allah’ın kulu;  insanlar uçuşurken, rüzgârın önündeki yaprak misali hayat yolunda,  sen hayatta en sıkı dala Allah’a tutundun. O rüzgârın seni alıp götürmesine izin vermedin;  sana inananları da korudun…

Bir yağmurla gelsen efendim. Çorak dünyaya yağsan yeniden;  Yağmur Rahmet Sen Rahmetsin. Yeryüzünde Muhammed gökyüzünde Ahmet’sin. Sen gelmeyeceksen eğer ,  zaman sel olsa. Beni alıp sana aksa; bende senin döneminde yaşasam. Dinimizi yaymaya yardım etseydim. Sıcak günde alnındaki ter olsaydım. Yeter ki sana dokunabilsem, seni görebilseydim, o güzel sesinden öğüt dinleyebilseydim.

Hani yalnız kalıyor ya insan, hani bilmeden bir şeye özlem duyuyor ya; işte öyleyim Efendim. Sesimi bir ben bir akıp giden zaman birde Allah(c.c.) duyuyor. Ama sonra anlıyorum ki özlem duyduğum şey sensin Efendim.

Alnın ıssız gecede parladı, gökteki kandil gibi; Göz görmedi senden daha güzelini, Dolunay sana benzer sende ondan aksın. Enes Bin Malik (r.a.) der ki; “Onun cildine dokunur, sonra elimi günlerce koklar, koklardım” İşte o zümrüt tenine dokunmayı o kadar çok istiyorum ki !!!

Beni en çok üzen mektubumun sana ulaşamayacak olması; Ama inşallah melekler mektubumun sözlerini sana fısıldarlar.  Senin için öten bülbüller mektubumu sana söylerler...

Gece Kayan Yıldızlara Binip Yanına Gelmeyi Diliyorum Efendim…{B.SEVDALILARI}

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tüm Hakkı (BEZGE SEVDALILARI)'na aittir. İzinsiz Kopyalanması Kesinlikle Yasaktır.(2008-2011)