..................................................BEZGE SEVDALILARI'NA HOŞ GELDİNİZ İYİ VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE.......................................................

18 Haziran 2010 Cuma

BİR EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DAHA BİTTİ

Türkiye genelinde yaklaşık 450 bin Bezge'mizde ise yaklaşık 200 öğrenci bugün karnelerini alarak Yaz tatiline girdi. Eğitim Öğretim yılı boyunca öğrencilerin bugün ektiklerini biçme zamanı çalışan öğrencinin karnesi çok güzeldir, çalışmayan öğrencinin karnesi de kötüdür... Kim ne ekerse onu biçer... 2009- 10 Eğitim Öğretim Yılı sonunda tüm öğrencileri tebrik ediyor... Hayırlı Tatiller Diliyoruz.... {B.SEVDALILARI}

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tüm Hakkı (BEZGE SEVDALILARI)'na aittir. İzinsiz Kopyalanması Kesinlikle Yasaktır.(2008-2011)