..................................................BEZGE SEVDALILARI'NA HOŞ GELDİNİZ İYİ VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE.......................................................

31 Temmuz 2010 Cumartesi

TATİLİMİZİ BEZGE'DE GEÇİRDİK... {BEZGE NOTLARI}

Değerli Bezge'liler yaklaşık 20 günden beri sitemizde yayın yapılmamaktadır. Nedeni bendeniz Nuri Korkmaz güzel Beldemiz'e tatile gitmiş olmamdı. Ve döndüm. Artık beraberiz... Hoşgeldin Mesajlarınızı görebiliyorum...Hoşbulduk Bezge Sevdalıları.. Hee eli boş dönmek Bezge'liye yakışmaz dedim... Siz değerli Bezge Sevdalıları'na Bezgemizde ne olup bitiyo birkaç havadisle hem yeni yayın dönemimize başlayalım... Hem Bezgeye sevdalı takipçilerimize birkaç bilgi sunmak istiyorum...
1) Tatilimizin ilk gittiğimde buğday gafkalları patozlanmış ve eve konmuştu bile yok denecek kadar azdı harmanlar...
2) Tütün bu sene yağmurun da rahmetiyle Tarlalardan taşıyo maşallah... Herkes tütün işiyle uğraşıyo anlayacağınız...
3) Yayladağı Barajından Beldemizde Gelecek olan Su İçin beldemizin yolları darmadağın oldu.. Yollara Boru Döşeniyo Trafik Ve Su şebekesi felç Beldemize Su gelecek diye sevinirken Sussuz Kaldık.. Ama son Haberlere Göre Boru Döşeme işlemi Bitti Sayılır(Hayırlı Olur İnşallah)
4) Geçen senelere oranla Beldemize Tatile giden çok az malesef ama Karamağaraya yüzmeye ve pikniğe gelen araçlar için beldemiz uğrak bi mekan...
5) Tatilimiz Esnasında Berat Kandilini Merkez Camimizde eda etme fırsatını buldum. O atmosferi özlemiştim. Be vesile İle Geçmiş Berat Kandilinizi Kutlarım....
6) Beldemizde Güneşin Kavuşmasını Emendede Mevkiinde izleme fırsatımızda oldu mütiş bi manzaraydı tavsiye ederiz...
7) Bu sene köyde aş yoktu..(Nadiren vardı.. Tatmak nasip oldu).. Düğünler Antakya'da Düğün salonlarında pasta ve bir bardak kola ile yapıldı(Evlenen Çiftlere Ömür Boyu Mutluluklar Dilerim)
8) Ben oradayken incir, üzüm daha olgunlaşmamıştı.. Bu sebeble yiyemedik...Artık yiyenler bize resimler gönderirler inşallah...
Böylece yeni sezonumuzu açmış olduk Hayırlı olsun Selemunaleykum Bezge Sevdalıları....{B.SEVDALILARI}

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tüm Hakkı (BEZGE SEVDALILARI)'na aittir. İzinsiz Kopyalanması Kesinlikle Yasaktır.(2008-2011)