..................................................BEZGE SEVDALILARI'NA HOŞ GELDİNİZ İYİ VAKİT GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE.......................................................

3 Kasım 2010 Çarşamba

Anketimiz Sonuçlandı..

Yaklaşık 1 ay önce sitemizde siz değerli Bezgelilere çok önemli bir yazı yazdım. Bezgemizin sorunları anlatabilmek için BEZGE’YE BAŞ(ÖNDER) LAZIM adlı yazımızda sorun olarak nufüs dedik ve nasıl çözülmesi gerektiğini dile getirdim.. Bu yazı hakkında birçok mesaj aldım.. Mesajlarda bu işin üzerine gidilmesi gerektiğini anladım, bu vesile ile anket düzenleyip Bezge'lilerin de nabzını yoklamak istedim ve yanılmadığımı anket sonuçları bana gösterdi.

Anketimideki veriler şöyledir. Sizce Beldemizin Çözüm Bekleyen En Önemli Sorunu Ne? diye sorduğumuz Anket sorumuza 156 kişi oy kullanmış, 56 - %35 kişi Eğitim, 4 - %2 kişi Çevre düzenlemesi, 83 - %53 Nüfus ve 13 - %8 Sosyal Aktivite Mekanları cevaplarını vermişler...
Anketi Yorumlayalım İsterseniz...
Bize Göre beldemizde Eğitimle alakalı bir sorun görünmüyor. Çünkü çok şükür Beldemize yakışır bir İlköğretim okulumuz var. Okulumuzu bilgileri için tıklayınız.
Bu cevaba siz değerli Bezge'lilerin cevabının fazla olamasının sebebi şudur diye tahmin ediyorum. Neden bir Lisemiz yok diyorsunuz. Haklısınız ancak bu Beldemizin en önemli sorunu değildir.

Çevre Düzenlemesi hakkında düşüncelerinizin hak veriyoruz.. Geçen dönem Beldemiz de yapılan yol düzenlemesi bu seçeneğin de az olmasının en büyük nedeni olsa gerek...

Beldemize yapılan Basketbol Sahası ve çevresi yapılmasına rağmen kimsenin kullandığını görmedim.. Genç nüfusumuzun Beldemiz dışında olduğundan dolayı kullanılması normal ve bu şeçenekte az seçilmesinin nedeni olarak görülebilir..İşte Basketbol Sahamız tıklayınız.

Ve bizce de siz değerli Bezge Sevdalıları Ziyaretçilerine göre de Beldemizin en sorunu Nüfus ; nüfusumuz en önemli sorun olmasının nedeni de Beldemizde iş alanlarının çok az olamaması ve buna bağlı olarak genç nüfuzumuzun ya turizm sektörüne ya da büyük şehirlerde bazı iş sektörlerinde çalışıyor olamasıdır...

Peki bunu nasıl çözebiliriz... Düşünce ve yorumlarınız Bekliyoruz..   (B.SEVDALILARI)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tüm Hakkı (BEZGE SEVDALILARI)'na aittir. İzinsiz Kopyalanması Kesinlikle Yasaktır.(2008-2011)